وبلاگ

جشن امضاء مجموعه ترانه تقدیر اثر مونا برزویی

تقدیر را با امضای خانم مونا برزویی خرید کنید

مؤسسۀ انتشارات نگاه، پس از مدتی که مخاطبان مجموعه ترانه‌ی تقدیر در انتظار چاپ هفتم این کتاب بودند، جشن امضای مجازی آن را برگزار می‌کند.

بر آن شدیم تا در این جشن امضا امکانی ویژه را به پاس صبوری مخاطبان‌مان به آن‌ها عرضه کنیم.

.هم اکنون امکان خرید  مجموعه ترانه‌ی تقدیر با امضای مونا برزویی در فروشگاه آنلاین مؤسسۀ انتشارات نگاه، به همراه تخفیف موجود است

برای خرید بر روی لینک روبرو کلیک کنید: تقدیر

16 دیدگاه در مورد “جشن امضاء مجموعه ترانه تقدیر اثر مونا برزویی

  1. کتاب را وقتی در دست می گیری دیگر صفحات اینترنت و کامپیوتر و تبلت و موبایل را با موس و انگشت جابجا نمی کنی بلکه ورق می زنی با انگشت ، یعنی تعامل واقعی لا کتاب و نویسنده،
    مراسم امضای کتاب که شما تقلیدی از آنچه که در غرب اتفاق می افتد در حال انجام دادن آن هستید، نویسنده می نشیند و خواننده ی کتاب او می آید در یک صف معقولانه کتاب را می دهند یک احوال پرسی کوچک نویسنده با خریدار کنارش ، تعامل زیبا پ قشنگ و …….

    شما بعد امضای اینترنتی راه انداخته اید !

    • میترای عزیز قضاوت عجولانه نکنید .خانم برزویی به خاطر طرفدارانشون حتی به شهر های اصفهان و شیراز سفر کردن و جشن امضا برگزار کردن که از نزدیک دوست دارانشون رو ببینن و باهاشون صحبت کنن. خیلی از طرفدارای ایشون ساکن شهرستان هستن و براشون امکان نداره در این مراسم شرکت کنن و از طرفی دوست دارن کتاب رو با دست خط ترانه سرای محبوبشون و به نام خودشون داشته باشن و این یک فرصت خوبه . خانم برزویی انقدر نسبت به دوست دارانشون محبت دارن که ساعت ها وقت میذارن و کتاب ها رو امضا می کنن .منصفانه نیست مهربانی ایشون رو نا دیده بگیرید . جشن امضای اینترنتی اتفاق ِ خیلی خوبیه .

  2. لطف و مهربونی این بانوی محترم برای من لذت خوندن ترانه ها رو دو چندان میکنه ، چرا که حس میکنم این کلمات از ذهن یک انسان حساس و با احساس لطیف نوشته شده که همجنس ترانه هاشه.

نوشتن دیدگاه