تماس با ما

ما در کل کشور حضور داریم

تماس با ما

 

دفتر مرکزی انتشارات نگاه
خیابان انقلاب ، خیابان شهدای ژاندارمری ، بین خ فخر رازی و خ دانشگاه ، پلاک ۶۳ طبقه ی پنجم
فروشگاه انتشارات نگاه
تهران خیابان کریمخان زند بین ایرانشهر و ماهشهر پلاک ۱۴۰

درباره مؤسسۀ انتشارات نگاه

مؤسسۀ انتشارات نگاه از سال 1352 کار خود را به عنوان ناشر مستقل در زمینه ی ادبیات علوم انسانی آغاز کرد .
نگاه طی چهاردهه میلیون ها بار در سطر سطر کتابهایش پیش چشم مخاطبین خویش تکثیرشد و تنوع بخشی به آثار تولید شده و سخت‌گیری در انتخاب ها را بر اساس خواست مخاطب سرلوحه کار خویش قرارداده است .
شعر،ترانه ، داستان، رمان ، نقد و نظریه، تاریخ ،هنر، زندگینامه های بزرگان و مفاخر ادبی ،معرفی شاعران و نویسندگان مطرح جهان از طریق ترجمه های ماندگار ،فیلمنامه و نمایشنامه ، فلسفه و روانشناسی و …را دستمایه اصلی کارخود قرار داده و ویترینی ساخته به وسعت ایران بزرگ تا هرنوع سلیقه‌ ی را تامین نماید .
این مؤسسۀ افتخار دارد که ناشر تخصصی آثار بزرگانی چون : احمد شاملو ، سیمین بهبهانی ،مرتضی راوندی ، نیما یوشیج ،شهریار ،حسین منزوی ، عماد خراسانی ، یدالله رویایی ،نصرت رحمانی ، بزرگ علوی ، محمد علی افغانی ، رضابراهنی ، غلامحسین ساعدی …. و بسیاری دیگر از شاعران و نویسندگان معاصر بوده است . نگاه بیش از 40 سال فعالیت حرفه ای صدها کتاب از ناموران و نوآمدگان عرصه فرهنگ و ادبیات چاپ و منتشر کرده است و همچنان این راه پر فراز و نشیب را در صنعت نشر می پیماید .
مؤسسۀ انتشارات نگاه از سال 1391 به نگاه تازه و نوآوری در حوزه شعر و داستان نیز اهمیت ویژه ای داده و در این زمینه استعدادهای نوظهوری را به جامعه ادبی معرفی کرده است .
این حضور بی شک وامدار نویسندگان ، شاعران و خوانندگانی است که بیش از 40 سال به نشرنگاه اعتماد کرده اند .
نگاه بیش ازهر چیز به کتاب و کتاب خوانی می اندیشد.
ارتباط با این مؤسسۀ از طریق سایت رسمی آن ، ایمیل و شبکه های اجتماعی گوناگون همیشه مقدور بوده و احترام به مخاطب در صدر دستور کاری این نشر قرار دارد .