وبلاگ

ناشری با فعالیت مستمرّ

 پس از 42 سال کار مدام انتشار بیش از دو هزار عنوان کتاب، انتشار مهمترین آثار شعرای معاصر ایران، عرضه مهمترین آثار کلاسیک ادبیات جهان و انتشار صدها رمان، مجموعه شعر و آثار تاریخی بالاخره نشر نگاه و فعالیت مستمرش مورد توجه قرار گرفت.

   به همت مجدانه خانه کتاب که با مدیریت جدید کارهای نمایان در حوزه تاریخ نشر، زندگی ناشران و پدیدآوردگان،تاریخ شفاهی نشر و نشر کتابشناسی‌های مدون گامهای بلند برداشته. در هفته کتاب ابتکاری نو به خرج داده و با بررسی دقیق آماری 2500 ناشری که از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون همه ساله کتاب منتشر کرده‌اند مورد تقدیر قرار داده و انتشارات نگاه با انتشار 1899 عنوان کتاب که تیراژ آنها سر به میلیونها جلد می‌زند در ردیف دهم این ناشران و در میان ناشران بخش خصوصی حوزۀ علوم انسانی در ردیف دوم قرار گرفته است.
   اگر چه همیشه باور داشته‌ایم که ناشر واقعی با موفقیت در نشر کتابهایش و قبول نزد مردم کتابخوان جایزۀ خود را دریافت داشته و می‌دارد اما به هر حال توجه مسئولان خاصه آنکه بر اساس آمار و داده‌های واقعی باشد حلاوتی خاص خود دارد. لذا ضمن سپاس از توجه خانه کتاب امید داریم بتوانیم با تمام توان همچنان در نشر کتابهای مناسب در خدمت فرهنگ و جوانان کشور باشیم.

نوشتن دیدگاه